Liggende yoga

Wanneer we meditatief bewegen geven we het lichaam de hoogste prioriteit en worden we gewaar wat onze eigen geest hier allemaal van vindt, zonder daaraan toe te geven.

De bewegingen zijn langzaam en het is de bedoeling dat je door die langzame bewegingen de subtiele sensaties in je lichaam kan ervaren. Dus wanneer er bewegingen zijn die voor jouw lichaam niet ok zijn, of waar je geest geen genoegen mee neem: Herinner je eraan dat je vriendelijk bent voor jezelf en merk op wanneer er neigingen zijn om ergens naar te streven, tegen of over je grenzen aan te gaan.

Related Posts

Mediteer Online · Zelfcompassiepauze De compassievolle pauze is de kernmeditatie van de training Mindful Selfcompassion van Kristin Neff

Meer
Compassie voor jezelf

Deze bodyscan is een variant op de bekende bodyscan. Tijdens Mindfulness trainingen merk is dat deelnemers het fijn

Meer
Bodyscan – verdiepen van voelen

Mediteer Online · Kundalini Meditation Deze meditatie van Osho doe ik vaak in de avond, na een dag

Meer
Kundalini meditatie

Mediteer Online · Actieve meditatie: schud de dag van je af Dit is een actieve meditatie van een

Meer
Schud de dag van je af

Schrijf hieronder jouw ideeën over dit onderwerp

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
>